AKILLI ÇÖZÜM MERKEZİ

Sevkiyat & Teslimat

Ürünüm neden iade edildi?
Bir BT’ye teslimat zamanında erişilemiyorsa ürün şirkete iade edilir.
İade edilen ürünümü nasıl yeniden gönderebilirim?
Yardım Merkezi aracılığıyla ürününüzün yeniden gönderilmesini talep eden bir istek göndermeniz ve aşağıda belirtilen bilgileri vermeniz gerekir:
1. Güncellenen sevkiyat adresi ve cep telefonu numarası
2. Geçerli kimlik fotokopisi
Ürünümü yeniden göndermek için bir ücret ödemem gerekiyor mu?
İlk iki sevkiyat ücretsizdir. İkinci sevkiyattan sonra Bağımsız Temsilci kargo firmasının ücret tarifesine göre kargo şirketine ödeyecektir.
What is the payment method I can use to pay the reshipment fee?

You would need to provide e-cards to us when you submit the request to reship the product.


Sanal bir ürünü fiziksel bir ürünle değiştirebilir miyiz?
Hayır, sanal bir ürün fiziksel bir ürünle değiştirilemez.

Kendimizin/ Bir üçüncü tarafın ürünleri teslim alması için gerekli belgeler nelerdir?
Ürünlerin teslim alınması için gerekli belgeler aşağıdaki gibidir:
Kendiniz teslim alacaksanız lütfen kimliğinizin geçerli bir kopyasını sunun

Üçüncü taraf teslim alacaksa lütfen aşağıdakileri sunun:
– BT’nin imzasını taşıyan yetkilendirme mektubu
– Teslim alacak kişi ve BT’nin geçerli kimlik kopyası


Ülke içerisindeki sevkiyat adresimi nasıl güncelleyebilirim?
Sevkiyat adresinizi güncellemek için:
– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın
– “Benim Profilim” menüsünü açın
– “E-mail ve Adres Güncelleme” seçeneğine tıklayın
– Q-Hesap PIN Kodunuzu girin ve “DOĞRULA (VALIDATE)” butonuna tıklayın
– Güvenlik Sorusunu ve Sözcüğünü girin
– “Gönderi Adresi (Shipping Address)” bölümünde yer alan adresinizi yeni adresinizle değiştirdikten sonra “GÜNCELLE (UPDATE)” butonuna tıklayın

Not: eMağaza bağlantısı Sevkiyat adresinde belirtilen şehir esas alınarak kurulacaktır.