AKILLI ÇÖZÜM MERKEZİ

Hesabım

Ülke içerisindeki iletişim adresimi nasıl güncelleyebilirim?
İletişim adresinizi güncellemek için:
– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın
– “Benim Profilim” menüsünü açın
– “E-mail ve Adres Güncelleme” seçeneğine tıklayın
– Q-Hesap PIN Kodunuzu girin ve “DOĞRULA (VALIDATE)” butonuna tıklayın
– Güvenlik Sorusunu ve Sözcüğünü girin
– Yeni adresinizi yazdıktan sonra “GÜNCELLE (UPDATE)” butonuna tıklayın

Ülke içerisindeki sevkiyat adresimi nasıl güncelleyebilirim?
Sevkiyat adresinizi güncellemek için:
– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın
– “Benim Profilim” menüsünü açın
– “E-mail ve Adres Güncelleme” seçeneğine tıklayın
– Q-Hesap PIN Kodunuzu girin ve “DOĞRULA (VALIDATE)” butonuna tıklayın
– Güvenlik Sorusunu ve Sözcüğünü girin
– “Gönderi Adresi (Shipping Address)” bölümünde yer alan adresinizi yeni adresinizle değiştirdikten sonra “GÜNCELLE (UPDATE)” butonuna tıklayın

Not: eMağaza bağlantısı Sevkiyat adresinde belirtilen şehir esas alınarak kurulacaktır.


Geçerli kimlik numaramı nasıl güncelleyebilirim?
Geçerli kimlik numaranızı güncellemek için:
– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın
– “Benim Profilim” menüsünü açın
– “E-mail ve Adres Güncelleme” seçeneğine tıklayın
– Q-Hesap PIN Kodunuzu girin ve “DOĞRULA (VALIDATE)” butonuna tıklayın
– Güvenlik Sorusunu ve Sözcüğünü girin
– “Kimlik Türü (Valid ID Type)” ve “Kimlik Numarası (Valid ID No)” bilgilerinizi yazdıktan sonra “GÜNCELLE (UPDATE)” butonuna tıklayın
Kişisel bilgilerimi nasıl kontrol edebilirim?
Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın. “Benim Profilim” menüsünü açın ve “Kişisel Bilgilerim” seçeneğine gidin
Sanal ofisimden güncelleyebileceğim diğer şeyler nelerdir?
Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın ve “Benim Profilim” menüsünü açın. Daha sonra “Profil Güncelleme” bölümünün altında Tercih Edilen Dilinizi, Ev Telefonunuzu, Medeni Durumunuzu, Eş Adınızı, Eş Doğum Tarihinizi değiştirebilirsiniz. “E-posta ve Adresi Güncelle” bölümünün altında Geçerli Kimlik Numaranızı, Uyruğunuzu, Doğum Tarihinizi, Lehtar Adınızı, Cep Numaranızı, E-posta Adresinizi, Ev Adresinizi güncelleyebilirsiniz.

Sanal Ofis şifremi nasıl değiştirebilirim?
Şifrenizi sıfırlamak için:
– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın
– “Benim Profilim” menüsünü açın
– “Şifre Güncelleme” seçeneğine tıklayın
– Eski şifrenizi ve yeni şifrenizi yazın, yeni şifrenizi tekrar girin
– “Güncelle” butonuna tıklayın
Şifre edinmek için nasıl istek gönderebilirim?
Şifrenizi edinmek için:
– Sanal Ofis giriş sayfasına gidin
– “Şifremi Unuttum” seçeneğine tıklayın, BT kimlik numaranızı (IR ID) girin
– Kayıtlı e-mail adresinizi kontrol edin
– Şifrenizi sıfırlamak için verilen bağlantıya tıklayın ve adımları takip edin
Şifre edinmek için nasıl istek gönderebilirim?
E-mail adresinizi unutursanız aşağıdaki adımları takip edin:
–Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın ve “Yardım Merkezi” butonuna tıklayın
– “İletişime Geçin” seçeneğine tıklayın, bilgilerinizi girin
– “E-posta adresi” bölümüne güncel kullandığınız e-mail adresinizi yazınız
– “Sizin Sorunuz” bölümüne sistemde kayıtlı olan e-mail adresinizi öğrenmek istediğinizi belirtiniz
– Dosya boyutu 5 MB’tan küçük olacak şekilde mevcut kimliğinizin bir kopyasını ekleyin
– Görselde yer alan kodu girin ve “Onay” butonuna tıklayın

Q-Hesabım neden engellendi?
Yanlış Q-Hesap PIN Kodunu girmeniz halinde Q-Hesabınız engellenir.
Q -Hesabımın engelini nasıl kaldırabilirim?
İletişime Geçin seçeneği üzerinden bize bir istek göndermeniz ve dosya boyutu 5 MB’tan küçük olacak şekilde geçerli kimliğinizin bir kopyasını eklemeniz gerekir.
Güvenlik Sorusu ve Sözcüklerini nasıl sıfırlayabilirim?
– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın
– “Benim Q Hesabım” menüsünü açın
– “Reset Security Question” seçeneğine tıklayın
– “Proceed to Q Account” butonuna tıklayın
– Q Hesap PIN Kodunuzu girin ve “VALIDATE” butonuna tıklayın.
– Doğrulama kodunu içeren bir e-mail tarafınıza gönderilecek.
– E-mail kutunuzu kontrol edin ve doğrulama kodu numarasını kullanın (*Doğrulama kodu yalnızca 10 dakika için aktif olacak).
– Kayıtlı e-mail adresinize gönderilen doğrulama kodunu girin ve “Devam” seçeneğine tıklayın
– Yeni Güvenlik Sorunuzu ve Sözcüklerinizi oluşturun ve “Güncelle” seçeneğini seçin.

Not: Eskiden kullanılan bilgiler Sistem tarafından kabul edilmeyeceği için lütfen Yeni Güvenlik Sorusu ve Sözcükleri oluşturun.


Liderimden eKart aldım, Sanal Ofis'teki bakiyeyi veya son kullanma tarihini nasıl kontrol ederim?
Sanal ofisinizden kontrol edebilirsiniz. Lütfen ‘Benim Araçlarım’ menüsüne gidiniz ve “Ekartı Kontrol Et” bölümüne tıklayınız. 16 haneli ecard seri numarasını girin ve bu şekilde kontrol edebilirsiniz.

Sanal Ofisimde eVoucher'larımı nerede bulabilirim?
Sanal ofisinizde bulabilirsiniz. Lütfen “Benim Komisyonum” menüsünü açarak “Evocuher Özeti” bölümünü seçiniz. Tüm evoucher’larınızı görüntülemek için ‘Yıl ve Hafta’ bölümleri için tümü seçiniz ve bu şekilde devam ediniz.
Süresi dolmuş evoucher'ı nasıl uzatabilirim?
Süresi dolmuş evoucher’ı uzatmak için destek@qnet.com.tr adresine e-posta yoluyla istek gönderebilirsiniz. Lütfen e-mailinizde evoucher numarasını ve evoucher Pin kodunu yazınız.
Süresi dolmuş evoucher'ımın yenileme ücretleri ne kadar?
Ücretler ilk 10 puan için 50 Türk Lirası olarak başlıyor. Ayrıntılı ücretler için aşağıdaki bilgileri kontrol edebilirsiniz.
• 10 puan = 50 Türk Lirası
• 20 puan = 100 Türk Lirası
•30 puan-250 puan = 150 Türk Lirası
Uzatmadan sonra evoucher'ımın geçerlilik süresi ne kadardır?
Yenileme tarihinden itibaren 14 günlük uzatma verilecektir.

Süresi dolan PIN kodumu nasıl değiştirebilirim?
– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın
– “Benim Q Hesabım” menüsünü açın
– “Q Hesabıma Git” seçeneğine tıklayın
– “Q Hesabınıza ilerleyin (Proceed to Q Account)” butonuna tıklayın
– Araçlar menüsünden “Pin Kodunu Değiştir” seçeneğine tıklayın
– Q-Hesap PIN Kodunuzu (Eski) girin, Yeni Pin Kodunuzu girin, Yeni Pin Kodunuzu tekrarlayın
– Pin Kodu Yenilemesi süresini seçin ve “Gönder” butonuna tıklayın
Pin kodumu nasıl edinebilirim?
Q Hesap Pin Kodunun elde edilebilmesi için kimlik/pasaport fotokopisinin altına dilekçe yazıp destek@qnet.com.tr adresine e-mail atmalıdır.
Pin kodumun süresi doldu? Nasıl değiştirebilirim?
– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın
– “Benim Q Hesabım” menüsünü açın
– “Q Hesabıma Git” seçeneğine tıklayın
– “Proceed to Q Account” butonuna tıklayın
– Araçlar menüsünden “Pin Kodunu Değiştir” seçeneğine tıklayın
– Q-Hesap PIN Kodunuzu (Eski) girin, Yeni Pin Kodunuzu girin, Yeni Pin Kodunuzu tekrarlayın
– Güvenliğiniz için sistem aşağıda bulunan şifreleri kabul etmeyebilir;
– qwerty
– asdfgh
– 123456
– 654321
– 111111
– Quest12
– 123123
– 000000
– 1234567
– abc123
– password
– 222222
– 333333
– 444444
– 555555
– 666666
– 777777
– 888888
– 999999
– 000000
– Abcdef

İsmimi nasıl düzeltebilirim?
İsminizi düzeltmek için:
– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın ve “Yardım Merkezi” butonuna tıklayın
– “İletişime Geçin” seçeneğine tıklayın, bilgilerinizi girin
– Mevcut isminizi, isminizin doğru halini ve değişiklik sebebini belirtin
– Dosya boyutu 5 MB’tan küçük olacak şekilde mevcut kimliğinizin bir kopyasını ekleyin
– Görselde yer alan kodu girin
– “Onay” butonuna tıklayın
Mevcut isminizde üçten fazla harf değişikliği gerekiyorsa:
– Dosya boyutu 5 MB’tan küçük olacak şekilde değişiklik nedenini belirten, imzalı ve tarihli, elle yazılmış bir dilekçe yükleyin
– Dosya boyutu 5 MB’tan küçük olacak şekilde geçerli kimliğinizin bir kopyasını ekleyin
Evlilik veya boşanma sonrasında ismimi nasıl güncelleyebilirim?
İsminizi evlilikten sonra güncellemek için:
– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın ve “Yardım Merkezi” butonuna tıklayın
– “İletişime Geçin” seçeneğine tıklayın, bilgilerinizi girin
– Dosya boyutu 5 MB’tan küçük olacak şekilde eski ve yeni geçerli kimliklerinizin net bir kopyasını yükleyin
– Dosya boyutu 5 MB’tan küçük olacak şekilde resmi evlilik/boşanma belgenizin bir kopyasını yükleyin
– Görselde yer alan kodu girin
– “Onay” butonuna tıklayın

E-mail adresimi nasıl güncelleyebilirim?

E-mail adresinizi güncellemek için:

– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın
– “Benim Profilim” menüsünü açın
– “Email ve Adres Güncelleme” seçeneğine tıklayın
– Q-Hesap PIN Kodunuzu girin ve “DOĞRULA (VALIDATE)” butonuna tıklayın
– Güvenlik Sorusunu ve Sözcüğünü girin
– E-mail adresinizi yazdıktan sonra “GÜNCELLE (UPDATE)” butonuna tıklayın

E-mail adresimi değiştirmek için nasıl istek gönderebilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek bize Yardım Merkezi üzerinden bir istek gönderebilirsiniz:

– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın ve “Yardım Merkezi” butonuna tıklayın.
– “İletişime Geçin” seçeneğine tıklayın, bilgilerinizi girin
– “Talep / soru türü” kısmından “Kişisel Bilgileri Güncelleme” seçeneğine tıklayın
– Eski e-mail adresinizi, yeni adresinizi ve kayıtlı e-mail adresinizi değiştirme sebebinizi yazın
– Dosya boyutu 5 MB’tan küçük olacak şekilde mevcut kimliğinizin bir kopyasını ekleyin
– Görselde yer alan kodu girin
– Son olarak “Onay” butonuna tıklayın