QNET
  • ÜRÜNLER
    • Yaşam Tarzı
      • Evde
      • İşte
      • Yolda
      • Macera
      • Fitness
    • Kategori̇
      • Saatler ve Takılar
      • Kişisel Bakım
      • Tati̇ller
      • Ev & Yaşam
      • Eğitim
  • HAKKIMIZDA
    • QNET hakkında
    • Medya
  • FIRSAT
    • QNET İş
    • Başaranlar
    • Uyumluluk
  • RYTHM
    • Sürdürülebilirlik
    • Topluluk
  • SPOR
    • QNET City
    • Di̇ğer Ortaklıklar
  • QBUZZ
  • İLETİŞİM İÇİN
    • QNET Cevapları
    • Akıllı Merkez
  • Abone ol
  • ARAÇLAR
  • Satışı Durdurulmuş QNET Ürünleri
  • QNET Scam Notice
  • Sesli Gönderi
  • SÖZLÜK
  • Sosyal Medya Araç Seti
Okuma: Doğrudan Satışta Hedef Kitle Belirlerken Dikkat Etmeniz Gereken 3 Kural
QNET
  • ÜRÜNLER
  • HAKKIMIZDA
  • FIRSAT
  • RYTHM
  • SPOR
  • QBUZZ
  • İLETİŞİM İÇİN
Aramak
  • PORTAL ACCESS
    • Register
    • Login
    • Shop
  • Yaşam Tarzı
    • EVDE
    • İşte
    • YOLDA
    • MACERA
    • FITNESS
  • KATEGORİ
    • Saatler ve Takılar
    • Eğitim
    • Ev & Yaşam
    • Kişisel Bakım
    • Tatiller
  • HAKKIMIZDA
    • QNET hakkında
    • Medya
  • FIRSAT
    • QNET İş
    • Başaranlar
    • Uyumluluk
  • RYTHM
    • Sürdürülebilirlik
    • Topluluk
  • Abone ol
    • Di̇ğer Ortaklıklar
    • QNET City
  • İLETİŞİM İÇİN
    • QNET Cevapları
    • Akıllı Merkez
  • İLGILI BAĞLANTILAR
    • Yer İmleri̇
    • Sözlük
    • Sesli̇ gönderi
    • AraçlarNEW
    • 1 QNET’i hiç duymadım.
    • 2 Yeni Kayıt Oldum
    • 3 İlk Satışımı Gerçekleştiriyorum
    • 4 Satış Ekibi Oluşturma
    • Abone ol
    • QNET Scam Notice
    • Satışı Durdurulmuş QNET Ürünleri
    • QBUZZ
QNET > Fırsat > QNET İŞ > Doğrudan Satışta Hedef Kitle Belirlerken Dikkat Etmeniz Gereken 3 Kural
QNET İŞUyumluluk

Doğrudan Satışta Hedef Kitle Belirlerken Dikkat Etmeniz Gereken 3 Kural

Son güncelleme: December 16, 2024 1:14 pm
QNET Official
Paylaşmak
2 Minimum Okuma
2-4
Paylaşmak

Herhangi bir ürünün veya hizmetin satışının başarılı olup olmaması hedef kitleniz ile doğrudan alakalıdır.  Özellikle alıcı ile bire bir temasın kurulduğu doğrudan satışta hedef kitleye doğru bir yaklaşım satışlarında başarıyı yakalayabilmeniz için elzemdir.

Contents
Hedef Kitlenizin Alışkanlıklarını ÖğreninPazar Araştırması Yapın ve Sektör Trendlerini BelirleyinPersonalar (Karakter) Oluşturarak Kimin Sizin Kitlenize Ait Olmadığını Bulun

Doğrudan satış yaparken tanıtımını yaptığınız ürünün veya hizmetin dikkat çekmesini istiyorsanız ürün ile kitlenizin uyumunu göz ardı etmemelisiniz. Doğrudan satış yaparken kime, nasıl hitap edeceğinizi belirlemeniz size satış yaparken oldukça yardımcı olacaktır.

Hedef Kitlenizin Alışkanlıklarını Öğrenin

İnsanların tamamı belli alışkanlıklara sahiptir ve yerleşen bu alışkanlıkları kırmak bazen göründüğünden çok daha zor olabilir. Alışkanlıkların yanı sıra hobi ve eğlence tercihlerini de analiz etmek satışını yapmayı planladığınız ürün için hedef kitle seçerken size büyük ölçüde yardımcı olacaktır.

Hedef kitlenin alışkanlıklarını öğrenmeniz sizin doğru bir şekilde pazarlama tekniği oluşturmanız açısından da önemlidir. Kullanacağınız dili ve ürünün hangi güçlü yönlerinin vurgulanması gerektiğini bu şekilde belirleyebilirsiniz.

Pazar Araştırması Yapın ve Sektör Trendlerini Belirleyin

Doğrudan satış yaparken birçok kişinin göz ardı ettiği pazar araştırması hedef kitlenin belirlenmesinde önemli bir rol oynar. Hangi bölgede satış yapmayı düşünüyorsanız o bölgede yaşayan insanları yaşa veya cinsiyete göre kategorilere ayırabilirsiniz. Daha sonra bu kategorileri de daha küçük kategorilere bölerek hedef kitlenizi belirleyebilirsiniz.

Bulduğunuz küçük kategorilerin yanı sıra bu kitlelerin alışveriş tarzlarını da incelemeniz hedef kitlenizi belirlemede doğrudan etkili olacaktır. Özellikle günümüz dünyasında çok daha hızlı değişen alışveriş alışkanlıklarını da incelemenizde fayda bulunuyor.

Personalar (Karakter) Oluşturarak Kimin Sizin Kitlenize Ait Olmadığını Bulun

Doğrudan satış yapmadan önce hedef kitlenizin kim olduğunu bulamıyorsanız personalar oluşturarak hedef kitlenize hangi toplulukların girmediğini belirleyebilirsiniz. Bazı ürünler genel olarak tüm insanlara hitap ederken bazı ürünlerin hedef kitlesi çok daha dar olabiliyor.

Personalar oluşturarak satış bölgenizdeki bireylerin demografik özelliklerini, kişiliklerini ve ihtiyaçlarını belirleyebilirsiniz. Böylece sizin aradığınız kitlenin hangisi olduğunu bu yolla kolaylıkla belirleyebilirsiniz.  Persona oluştururken satış yapacağınız pazar bölgesinde ufak anketler yapmanız bu kişilikleri belirlemeniz açısından size yardımcı olacaktır.

Diğer yazılarımıza da göz atın: Doğrudan Satışta Hikayenin Önemi Nedir?

ETİKETLİ:Doğrudan SatışNetwork MarketingQnetQNET Türkiye
Önceki makale bhm-rosegold İsviçre Yapımı Saatler Niçin Ünlüdür?
Sonraki Makale direct-selling-disinformation-centre-1068x710-1 QNET, Doğrudan Satış Dezenformasyon Merkezi (DSDC)
yorum Yap yorum Yap

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

QNET Ürünlerini Keşfedin

Alto Ceramic

Doğru notayı yakala

Keşfet

HomePure Zayn

Gündüz ve gece rahat bir nefes alın

Keşfet

QVI Breaks

Unutulmaz anılar yaratın!

Keşfet

Physio Radiance

Onarıcı gündüz kremi

Keşfet

Son Haberler

blog blog2
Doğrudan Satışta Veri Analitiği 101
QNET İŞ
May 21, 2025
blog blog1 1
Mayıs Ayında Huzurlu Bir Tatile Ne Dersiniz?
Tatiller Ürünler
May 16, 2025
blog1
Yaza Giriş Yaparken Aklınızda Tutmanız Gereken Cilt Bakımı İpuçları
Ürünler Kişisel Bakım ve Güzellik
May 14, 2025
blog 4
Doğrudan Satış Türkiye’de Neden Popüler?
QNET İŞ
May 12, 2025

Bağlı kalın

1.60MTakipçilerBeğenmek
37.3kTakipçilerTakip etmek
152kTakipçilerTakip etmek
152kabonelerAbone

You Might also Like

happy-man
Başaranlar

Derin Bir Nefes Alın, Çünkü Hergün Yeni Bir Başlangıçtır

1 Minimum Okuma
erkan-bey
Başaranlar

Başarı Hikayeleri- Erkan Gürbüz

11 Minimum Okuma
unnamed-1-1
Etkinlikler

QNET İle Couleurs By Qnet Makyaj Seti Kazanma Şansını Yakalayın

1 Minimum Okuma
unnamed-10
Etkinlikler

QNET Promosyon Sağlık Haftasında Yanınızda

1 Minimum Okuma

İşte ilginizi çekebilecek diğer konular

Araçlar
Saat & Takılar
Topluluk
QNET İş
Bize Sorun!
Tatil

Bizi Takip Edin

Facebook Youtube X-twitter Instagram Telegram Tiktok
Üyesi
Politikalar
  • Yapay Zeka Sorumluluk Reddi
  • Etik Kurallar
  • Sorumluluk Reddi
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları

© 2025 QNET. All Rights Reserved.

DPMS Category A Registrant (Registration No. A-B-24-08-07890)
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Şifreni mi unuttun?