Ülke içerisindeki sevkiyat adresimi nasıl güncelleyebilirim?
Sevkiyat adresinizi güncellemek için:– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın– “Benim Profilim” menüsünü…
0 Minimum Okuma
Kendimizin/ Bir üçüncü tarafın ürünleri teslim alması için gerekli belgeler nelerdir?
Ürünlerin teslim alınması için gerekli belgeler aşağıdaki gibidir:Kendiniz teslim alacaksanız lütfen kimliğinizin…
0 Minimum Okuma
Sanal bir ürünü fiziksel bir ürünle değiştirebilir miyiz?
Hayır, sanal bir ürün fiziksel bir ürünle değiştirilemez.
0 Minimum Okuma
Ürünümü yeniden göndermek için bir ücret ödemem gerekiyor mu?
İlk iki sevkiyat ücretsizdir. İkinci sevkiyattan sonra Bağımsız Temsilci kargo firmasının ücret…
0 Minimum Okuma
İade edilen ürünümü nasıl yeniden gönderebilirim?
Yardım Merkezi aracılığıyla ürününüzün yeniden gönderilmesini talep eden bir istek göndermeniz ve…
0 Minimum Okuma
Ürünüm neden iade edildi?
Bir BT’ye teslimat zamanında erişilemiyorsa ürün şirkete iade edilir.
0 Minimum Okuma