SMARTHUB: SEVKIYAT & TESLIMAT

Ülke içerisindeki sevkiyat adresimi nasıl güncelleyebilirim?

Sevkiyat adresinizi güncellemek için:– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın– “Benim Profilim” menüsünü…

0 Minimum Okuma

Kendimizin/ Bir üçüncü tarafın ürünleri teslim alması için gerekli belgeler nelerdir?

Ürünlerin teslim alınması için gerekli belgeler aşağıdaki gibidir:Kendiniz teslim alacaksanız lütfen kimliğinizin…

0 Minimum Okuma

Sanal bir ürünü fiziksel bir ürünle değiştirebilir miyiz?

Hayır, sanal bir ürün fiziksel bir ürünle değiştirilemez.

0 Minimum Okuma

Ürünümü yeniden göndermek için bir ücret ödemem gerekiyor mu?

İlk iki sevkiyat ücretsizdir. İkinci sevkiyattan sonra Bağımsız Temsilci kargo firmasının ücret…

0 Minimum Okuma

İade edilen ürünümü nasıl yeniden gönderebilirim?

Yardım Merkezi aracılığıyla ürününüzün yeniden gönderilmesini talep eden bir istek göndermeniz ve…

0 Minimum Okuma

Ürünüm neden iade edildi?

Bir BT’ye teslimat zamanında erişilemiyorsa ürün şirkete iade edilir.

0 Minimum Okuma