Herhangi bir müşterinin ürün veya hizmetle ilgili bir şikayeti varsa, QNET bunun tüm sorumluluğunu üstlenecektir. Müşteri şikayetleriyle telefon ve e-posta yoluyla ilgilenen çok dilli bir müşteri iletişim merkezimiz var. Küresel Destek Merkezi (GSC) olarak bilinen müşteri desteğimizin ayrıntıları web sitemizde mevcuttur. Şu anda müşterilerimize 15 dilde hizmet veriyoruz.
Sorun olduğunda müşteri sorunlarını çözmekten kim sorumlu, QNET mi yoksa IR’leriniz mi?
QNET yanlış satış ve yanlış beyanı önlemek için ne yapar?
QNET, BD’lerin davranışlarını modellemeleri için güçlü bir etik kurallarına sahiptir. Ayrıca BD’lere QNET işinin temellerini, Yapılması ve Yapılmaması Gerekenleri öğretmeye,…
İnternette QNET ve ürünlerine karşı yapılmış bu kadar çok tüketici şikayeti neden bulunur?
Sorunsuz ve başarılı bir şekilde aldığımız ve sevk ettiğimiz çok sayıda müşteri siparişi göz önüne alındığında, şikayet sayısı nispeten azdır.…
QVI breaks ürünümde, konaklama paketimi başkasına devredebilir miyim?
Evet. Birinci dereceden birine ücretsiz devir edebilirsinizKonaklama ürününüzü birinci derece akraba dışında bir kişiye devir etmeniz durumunda 50 USD ödeme…
Konaklama ürünüm hakkında nasıl detaylı bilgi alabilirim?
[email protected] mail adresine TK bilgilerinizi ileterek detaylı bilgi alabilirsin.