DIJITAL ÜRÜN qLearn HESABIM Diğer Kişisel Bilgilerin Güncellenmesi E-mail Adresini Değiştir E-Voucher Kullanımı / Görüntüleme eKart Kullanımı / Bakiye Görüntüleme Güvenlik Sorusu & Sözcükleri İletişim Adresini Değiştir İsim Düzeltme Q Hesap Pin Kodu Sanal Ofis Şifresi Sevkiyat Adresini Değiştir İADE İade KAYIT & BAĞIMSIZ TEMSILCILIK BT Beyan Formu BT’liğin Askıya Alınması BT’liğin Feshedilmesi BT’liğin Yenilenmesi Üyelik İptali SEVIYELERIN KORUNMASI & SEVIYE YÜKSELME Seviye Yükselme Seviyenin Korunması SEVKIYAT & TESLIMAT Sevkiyat Adresini Değiştir Ürün Değişimi Ürün İadesi Ürün Teslim Alımı SOYAĞACI (MY GENEALOGY) Kalifiye İzleme Merkezi YÖNETIM ÜCRETLERI & GEREKLILIKLERI Gereklilikler Çizelgesi Ücret Programı Smart Hub SMART HUB SEVKIYAT & TESLIMATÜrün İadesi İade edilen ürünümü nasıl yeniden gönderebilirim? Paylaşmak Yardım Merkezi aracılığıyla ürününüzün yeniden gönderilmesini talep eden bir istek göndermeniz ve aşağıda belirtilen bilgileri vermeniz gerekir:1. Güncellenen sevkiyat adresi ve cep telefonu numarası2. Geçerli kimlik fotokopisi Önceki makale Ürünüm neden iade edildi? Sonraki Makale Ürünümü yeniden göndermek için bir ücret ödemem gerekiyor mu? DAHA FAZLA YARDIMA MI İHTİYACINIZ VAR? Global Destek Yöneticilerimiz cevaplarla hazır. BİZE ULAŞIN