QNET
  • ÜRÜNLER
    • Yaşam Tarzı
      • Evde
      • İşte
      • Yolda
      • Macera
      • Fitness
    • Kategori̇
      • Saatler ve Takılar
      • Kişisel Bakım
      • Tati̇ller
      • Ev & Yaşam
      • Eğitim
  • HAKKIMIZDA
    • QNET hakkında
    • Medya
  • FIRSAT
    • QNET İş
    • Başaranlar
    • Uyumluluk
  • RYTHM
    • Sürdürülebilirlik
    • Topluluk
  • SPOR
    • QNET City
    • Di̇ğer Ortaklıklar
  • QBUZZ
  • İLETİŞİM İÇİN
    • QNET Cevapları
    • Akıllı Merkez
  • Abone ol
  • ARAÇLAR
  • Satışı Durdurulmuş QNET Ürünleri
  • QNET Scam Notice
  • Sesli Gönderi
  • SÖZLÜK
  • Sosyal Medya Araç Seti
Okuma: Doğrudan Satışta İkna Yöntemleriyle Kazanın
QNET
  • ÜRÜNLER
  • HAKKIMIZDA
  • FIRSAT
  • RYTHM
  • SPOR
  • QBUZZ
  • İLETİŞİM İÇİN
Aramak
  • PORTAL ACCESS
    • Register
    • Login
    • Shop
  • Yaşam Tarzı
    • EVDE
    • İşte
    • YOLDA
    • MACERA
    • FITNESS
  • KATEGORİ
    • Saatler ve Takılar
    • Eğitim
    • Ev & Yaşam
    • Kişisel Bakım
    • Tatiller
  • HAKKIMIZDA
    • QNET hakkında
    • Medya
  • FIRSAT
    • QNET İş
    • Başaranlar
    • Uyumluluk
  • RYTHM
    • Sürdürülebilirlik
    • Topluluk
  • Abone ol
    • Di̇ğer Ortaklıklar
    • QNET City
  • İLETİŞİM İÇİN
    • QNET Cevapları
    • Akıllı Merkez
  • İLGILI BAĞLANTILAR
    • Yer İmleri̇
    • Sözlük
    • Sesli̇ gönderi
    • AraçlarNEW
    • 1 QNET’i hiç duymadım.
    • 2 Yeni Kayıt Oldum
    • 3 İlk Satışımı Gerçekleştiriyorum
    • 4 Satış Ekibi Oluşturma
    • Abone ol
    • QNET Scam Notice
    • Satışı Durdurulmuş QNET Ürünleri
    • QBUZZ
QNET > Fırsat > Başaranlar > Doğrudan Satışta İkna Yöntemleriyle Kazanın
Başaranlar

Doğrudan Satışta İkna Yöntemleriyle Kazanın

Son güncelleme: December 16, 2024 1:50 pm
QNET official
Paylaşmak
3 Minimum Okuma
dogrudansatis-scaled-2
Paylaşmak

Pazarlama ve doğrudan satışın altın kurallarından biri ikna etmektir. Kişi, satın alma davranışını ikna olmanın sonucunda gerçekleştirir. Şöyle bir çevrenize bakın, odanızdaki kaç eşyayı gerçekten ihtiyacınız olduğu için kaçını ikna olduğunuz için aldınız?

Aslında ikna etmek sadece satış ya da satın alma davranışı ile ilgili değildir. Bir duygu veya bir durumun içinde bulunduğumuzda da kendimizi “ikna” olmuş bulabiliriz.

Doğrudan satış ve pazarlama sektöründe yerinizi aldıysanız bu konuda kendinizi geliştirmeniz kaçınılmaz olacak. Hazırsanız ikna etmeye dair bir yolculuğa çıkalım.

Yüz Yüze Görüşme ve İyi Kullanılan Beden Dili

Pazarlama faaliyetleri daha emekleme dönemindeyken ve imkânlar bu kadar gelişmemişken pazarlamacılar kapı kapı dolaşmak ve hedef kitlesi ile karşı karşıya olmak zorundaydı. Satış ve pazarlama yöntemleri değişmiş olsa da yüz yüze görüşmenin etkisi asla değişmedi. Psikoloji alanında yapılan çalışmalara göre, bir fikri kabul ettirmenin yollarından biri yüz yüze gelmektir. Yüz yüze geldiğimizde sadece konuşmaya değil, jest ve mimiklere de odaklanırız. Bu da bizim karar verme sürecimizi etkiler. İyi kullanılan beden dili ikna için de önemlidir. Çünkü vermek istediğimiz mesajları bedenimizin hareketleriyle destekleriz. Karşımızdakine saygı duyduğumuzu o konuşurken yere bakarak mı yoksa gözlerinin içine bakarak mı anlatırız?

İyi Hissettirmek

Saygı duymak ve saygı göstermekten söz açılmışken iyi hissetmek üzerinde duralım. İyi hissetmediğimiz güvende olmadığımız bir yerde herhangi bir olumlu davranış gösteremeyiz. Karşımızdaki insanın beklediğimiz reaksiyonu göstermesi için kendini iyi hissetmesi gerekir.

Karmaşık Cümleler İşi Zorlaştırır

Kolay anlaşılabilir, basit cümleler kurmak doğrudan satış ve pazarlama için etkili ikna yöntemleri arasında yer alır. Cümleler ne kadar açık, anlatmak istenilen ne kadar ortadaysa ikna o kadar kolay gerçekleşir. Diğer açıdan konu uzarsa dinleyicinin dikkati dağılır bu da ikna işlemini zorlaştırır. Nabza göre şerbet vermek, gerçek yaşamla ilişki kurmak, kişi ve durumlara göre farklı yaklaşım sergileyebilmek doğrudan satışta oldukça önemlidir.

Özenle Seçilmiş Cümleler

Karmaşık cümlelerle tüketiciyi iknadan uzaklaştırmak yerine açık ifadelerle sonuca yaklaştırdık. Peki ya devamında? Özenle seçilmiş cümleler kurarak avantajların yanında yaşanabilecek zorluklardan da bahsederek daha net ve açık bir iletişim kurmuş oluruz. Avantajların yanı sıra olası zorluklardan bahsetmek müşteri ya da üye adayına güven verir, şüpheden uzak tutar. Aksine olumlu düşünceler oluşturur. Hiç şüphe olmayan zihin ikna olmaya yakın demektir.

Önceki makale goldenawards-scaled-1 QNET’E Globee Awards® 2020’de Altın Ödül
Sonraki Makale kpkq-scaled-1 Yaşadığımız Gezegene Borcumuz Var!
yorum Yap yorum Yap

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

QNET Ürünlerini Keşfedin

Alto Ceramic

Doğru notayı yakala

Keşfet

HomePure Zayn

Gündüz ve gece rahat bir nefes alın

Keşfet

QVI Breaks

Unutulmaz anılar yaratın!

Keşfet

Physio Radiance

Onarıcı gündüz kremi

Keşfet

Son Haberler

blog blog2
Doğrudan Satışta Veri Analitiği 101
QNET İŞ
May 21, 2025
blog blog1 1
Mayıs Ayında Huzurlu Bir Tatile Ne Dersiniz?
Tatiller Ürünler
May 16, 2025
blog1
Yaza Giriş Yaparken Aklınızda Tutmanız Gereken Cilt Bakımı İpuçları
Ürünler Kişisel Bakım ve Güzellik
May 14, 2025
blog 4
Doğrudan Satış Türkiye’de Neden Popüler?
QNET İŞ
May 12, 2025

Bağlı kalın

1.60MTakipçilerBeğenmek
37.3kTakipçilerTakip etmek
152kTakipçilerTakip etmek
152kabonelerAbone

You Might also Like

pozitif
Başaranlar

2015 Yılına İyi Başlamanın 3 Yolu

1 Minimum Okuma
happy-man
Başaranlar

Derin Bir Nefes Alın, Çünkü Hergün Yeni Bir Başlangıçtır

1 Minimum Okuma
erkan-bey
Başaranlar

Başarı Hikayeleri- Erkan Gürbüz

11 Minimum Okuma
img_1392
Başaranlar

Başarı Hikayeleri – Mustafa İnce

4 Minimum Okuma

İşte ilginizi çekebilecek diğer konular

Araçlar
Saat & Takılar
Topluluk
QNET İş
Bize Sorun!
Tatil

Bizi Takip Edin

Facebook Youtube X-twitter Instagram Telegram Tiktok
Üyesi
Politikalar
  • Yapay Zeka Sorumluluk Reddi
  • Etik Kurallar
  • Sorumluluk Reddi
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları

© 2025 QNET. All Rights Reserved.

DPMS Category A Registrant (Registration No. A-B-24-08-07890)
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Şifreni mi unuttun?