Doğrudan satış sektörünün Asyalı temsilcisi QNET, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdi. QNET ürünlerinin incelenebileceği, eğitimler alıp, aktiviteler düzenlenebileceği mağaza, bir diğer adıyla müşteri deneyim merkezi, İstanbul’da, bağımsız temsilcilere ve müşterilerine kapılarını açtı.
Mağaza açılışını Global CEO Trevor Kuna, QNET Türkiye, Orta Asya ve Rusya Bölge Müdürü Cem Geyik, QNET Türkiye Bağımsız Temsilcileriyle birlikte kurdele keserek gerçekleştirdi.
Bu sene 20. yılını kutlayan QNET, Türkiye’de yatırımlarına devam ediyor. 2018 yılında portföyüne yeni ürünler ekleyen QNET, Türkiye’de ürettiği ürünleri yurt dışına ihraç etmeyi planlayarak ülke ekonomisine katkı sağlamayı amaçlıyor.
Bağımsız Temsilcilerle birlikte pasta kesilirken QNET’in bir aile olduğu vurgusu da yapıldı. Adete mağaza açılışı değil de, yeni bir evin tadını çıkaran bir aile edasıyla herkes heyecanlı ve mutluydu.
QNET Mağazası’nda Neler mi Bulacaksınız?
Portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimizi sergileyeceğiz. Aynı zamanda buradan ürün satışı da gerçekleşecek. QNET’in su arıtma cihazından, kişisel bakım ürünlerine; saat ve takılardan konaklama ürünlerine kadar çok geniş bir ürün yelpazesi mevcut. Bağımsız temsilcilerimiz olan sizler ve ilk defa QNET ile tanışan kişiler, QNET’in özel markası olan Bernhard H. Mayer Saat ve Takıları, yeni ürünlerimiz olan Naturtres şampuan ve duş jelleri ile Brille Premium Ağız Bakım seti gibi ürünleri ve daha bunlar gibi birçok ürünümüzü kolaylıkla mağazamızda inceleyebilecek, deneyimleme şansına sahip olacak ve internet sitesi üzerinden satın alabilecek.
Bu güzel günün videosunu da aşağıda bulabilirsiniz:
Diğer Yazılarımız İçin: Networker İle Kurumsal Çalışanın 5 Farkı