Anasayfa / Marka Çalışması ve Spor Sponsorlukları

SPOR

KENDİ BAŞINA BÜYÜK LİG!

BÜYÜK İMZA, BÜYÜK BAŞARI!

Futbol bir tutku, bir yaşam tarzı… Kitleleri peşinden sürükleyen sahada heyecan, azim, sabır gibi pek çok duyguyu barındıran, taraftarına aitlik duygusunu sonuna kadar yaşatan futbolun değerleri QNET’in değerleriyle örtüştü… Sporu, sporcuyu destekleyen QNET en önemli sponsorluk anlaşmalarından birine imza attı!

2014 yılında tarihi bir hamleyle başarılı futbol takımı Manchester City’nin resmi doğrudan satış sponsoru oldu. Manchester City 2013/2014 sezonunda Barclay’s Premier League şampiyonu, 2017-2018 yılındaysa Premier League Şampiyonu oldu. Takımın zafer yolculuğunun taşları özveri, konsantrasyon ve takım çalışmasıyla döşendi. Doğrudan satış sektörünün değerleriyle ortaklığa sahip olan başarılı olmak için özveride bulunmak, odaklanmak ve takım çalışması Manchester City sponsorluğunu daha anlamlı hale getirdi. QNET bu yıl da Manchester City Kadın Futbol takımına sponsor olarak ‘girişimci kadınları güçlendirmek’ adına önemli bir adım attı.

Manchester City ile olan doğrudan satış sponsorluğu, QNET markasının global sahada sergilemesine imkan sunarak; herkesçe bilinen bir marka olmasını sağlayacak. QNET’in hedefi ise futbolun heyecanını ve futbolseverlerin tutkusunu, doğrudan satışın heyecanı ve bağımsız temsilcilerin azmiyle birleştirmek…

Manchester City Futbol Kulübü Sponsorluğumuza özel alt sitemizi keşfedin! 

 

CAF Şampiyonalarının Sponsorluğunu yapıyor

Hiçbir şey coşku dolu kitlelerin, topluca yapılan tezahüratların ve takımların sahadaki rekabetinin getirdiği adrenalini yenemez. Bu gerçekten yola çıkan QNET, Afrika Futbol Konfederasyonu’nun (CAF) Şampiyonalarının sponsorluğunu yapıyor. CAF Total Konfederasyon Kupası, CAF Total Şampiyonlar Ligi ve CAF Total Süper Kupası olmak üzere Afrika’nın en önemli üç kulüp-lig şampiyonasının resmi sponsoru olan QNET spora verdiği desteğe devam ediyor.

Üç önemli şampiyonanın resmi doğrudan satış ortaklığını yapan QNET’in logosu, tüm maçlar boyunca LED panolarda ve röportaj panolarında yer alıyor. Bağımsız temsilciler şampiyonlar boyunca özel imkanlara, ürün fırsatlarına sahip oluyor.

BAŞARI FORMÜLÜ

Doğrudan satışın itici gücü ve arzusu, motor sporlarının heyecanında özetlenmektedir.

QNET, yıllarca motor sporlarını destekledikten sonra, 2010'da, doğrudan satış mesleğini Formula 1®'in elit dünyasında Virgin Racing ile tarihi ortaklığı ile küresel spor sahnesine yükseltti. Ortaklık 2011 sezonuyla ve 2012'de büyüdü.

Ekip, Rus sahiplerinin vizyonunu ve hırsını yansıtır şekilde, 2012'de Marussia F1 Ekibi olarak yeniden adlandırıldı. Marussia F1 Ekibinin Resmi Doğrudan Satış Ortağı olarak ve iki yarış arabasındaki ve sürücü tulumlarında ve kasklarındaki QNET logosu ile, yüksek statülü ortaklık QNET marka adını dünya çapında yarım milyardan fazla insanın evine soktu.

DİĞER SPONSORLUKLAR

Yarışçı Pavan Ravishankar

QNET’in Singapurlu yarışçı Pavan Ravishankar ile yaptığı sponsorluk anlaşması şirketin, azim, odaklanma, sıkı çalışma özveri sonucunda hayallere ulaşmaya verdiği önemi gösteriyor. Anlaşma, hayallerinin gerçeğe dönüştüğünü görmek isteyen genç yeteneklere verilen desteklerin de en yeni örneğini oluşturuyor.

Pavan Ravishankar; Çin, Güney Kore ve Tayland’da düzenlenen 12 raundluk tek koltuklu Asya Formula Renault Serisi yarışlarına katıldı. Şimdi de QNET’in desteğiyle birlikte dünyaca ünlü FIA F3 Şampiyonasını hedefliyor.

Yerel Sponsorluklar

QNET faaliyet gösterdiği ülkelerde yerel sponsorluklar gerçekleştiriyor, Sporu ve sporcuyu destekliyor. QNET Türkiye, 2014 yılında 8. Süper Kupa karşılaşmasının sponsorluğunu üstlendi; aynı zamanda TEGV ve Koruncuk Vakıfları ile işbirlikleri gerçekleştirdi. 2017 yılı Aile ve Sosyal Politikalar Spor Kulübü Voleybol Takımı sponsoru olan QNET Türkiye, 2018 yılından itibaren Aile ve Sosyal Politikalar Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi Kız Futbol Takımı’na sponsorluk desteğini sürdürüyor.




CREDIT CARDS ACCEPTED