QNET
  • ÜRÜNLER
    • Yaşam Tarzı
      • Evde
      • İşte
      • Yolda
      • Macera
      • Fitness
    • Kategori̇
      • Saatler ve Takılar
      • Kişisel Bakım
      • Tati̇ller
      • Ev & Yaşam
      • Eğitim
  • HAKKIMIZDA
    • QNET hakkında
    • Medya
  • FIRSAT
    • QNET İş
    • Başaranlar
    • Uyumluluk
  • RYTHM
    • Sürdürülebilirlik
    • Topluluk
  • SPOR
    • QNET City
    • Di̇ğer Ortaklıklar
  • QBUZZ
  • İLETİŞİM İÇİN
    • QNET Cevapları
    • Akıllı Merkez
  • Abone ol
  • ARAÇLAR
  • Satışı Durdurulmuş QNET Ürünleri
  • QNET Scam Notice
  • Sesli Gönderi
  • SÖZLÜK
  • Sosyal Medya Araç Seti
Okuma: Cem Geyik Açıklıyor: Z Kuşağı Doğrudan Satıştan Ne Bekliyor?
QNET
  • ÜRÜNLER
  • HAKKIMIZDA
  • FIRSAT
  • RYTHM
  • SPOR
  • QBUZZ
  • İLETİŞİM İÇİN
Aramak
  • PORTAL ACCESS
    • Register
    • Login
    • Shop
  • Yaşam Tarzı
    • EVDE
    • İşte
    • YOLDA
    • MACERA
    • FITNESS
  • KATEGORİ
    • Saatler ve Takılar
    • Eğitim
    • Ev & Yaşam
    • Kişisel Bakım
    • Tatiller
  • HAKKIMIZDA
    • QNET hakkında
    • Medya
  • FIRSAT
    • QNET İş
    • Başaranlar
    • Uyumluluk
  • RYTHM
    • Sürdürülebilirlik
    • Topluluk
  • Abone ol
    • Di̇ğer Ortaklıklar
    • QNET City
  • İLETİŞİM İÇİN
    • QNET Cevapları
    • Akıllı Merkez
  • İLGILI BAĞLANTILAR
    • Yer İmleri̇
    • Sözlük
    • Sesli̇ gönderi
    • AraçlarNEW
    • 1 QNET’i hiç duymadım.
    • 2 Yeni Kayıt Oldum
    • 3 İlk Satışımı Gerçekleştiriyorum
    • 4 Satış Ekibi Oluşturma
    • Abone ol
    • QNET Scam Notice
    • Satışı Durdurulmuş QNET Ürünleri
    • QBUZZ
QNET > Fırsat > QNET İŞ > Cem Geyik Açıklıyor: Z Kuşağı Doğrudan Satıştan Ne Bekliyor?
QNET İŞ

Cem Geyik Açıklıyor: Z Kuşağı Doğrudan Satıştan Ne Bekliyor?

Son güncelleme: September 16, 2025 12:56 pm
QNET Editor
Paylaşmak
3 Minimum Okuma
cem bey z kuşağı ekip üyeleriyle birlikte
Paylaşmak

1997 ile 2012 arasında doğan Z kuşağı artık iş hayatının önemli bir paydaşı. Diğer kuşaklardan iş hayatına bakışta oldukça farklı olan Z kuşağı, kendi yaşam tarzlarını ve beklentilerini de beraberlerinde getiriyorlar. QNET Türkiye ve Orta Asya Bölge Genel Müdürü Cem Geyik’e göre doğrudan satış sektörü için Z kuşağının varlığı, sektörün büyümesi ve gelişmesi açısından yüksek bir öneme sahip. Cem Geyik’e göre doğrudan satış sektörünün Gen Z’nin nelerden motive olduğunu, hayatlarında neye önem verdiklerini anlaması gerekiyor. Cem Geyik’in tecrübelerine göre doğrudan satış sektörü, iş hayatının bu özgüvenli ve bir o kadar da yenilikçi kuşağını onların beklentilerini keşfederek bünyesine dahil edebilir.

Contents
  • Z KUŞAĞI DOĞRUDAN İLETİŞİME ÖNEM VERİYOR
  • Z KUŞAĞI DOĞRUDAN SATIŞIN FIRSATLARINI GÖRMEK İSTİYOR
  • Z KUŞAĞI DİJİTAL DÜNYADA VARLIK GÖSTERİYOR

Z KUŞAĞI DOĞRUDAN İLETİŞİME ÖNEM VERİYOR

Z Kuşağı birebir iletişime önem verir ve hem kişisel hem profesyonel ilişkilerde samimiyet arar. Bununla birlikte bağlantılarını kurmak için mesajlaşma, sosyal medya ve online etkinlikler gibi dijital araçlara başvurur. Doğrudan satışın özünde zaten kişisel ve samimi ilişkiler olduğu için doğrudan satış, Z Kuşağı’nın aradığı bu bağları kurma fırsatını sunar.

Doğrudan satış, Z Kuşağı odaklı işe alım stratejilerinde dijital marka varlıklarını güçlendirerek bilinirlik yaratmalı ve onları cezbedecek içerikler üretmelidir. Sosyal medya şablonlarıyla sahadaki temsilcilere destek verilmeli ve etkileşim sonrası gençlere kişiselleştirilmiş mesajlarla ulaşmaları teşvik edilmelidir. 

Z KUŞAĞI DOĞRUDAN SATIŞIN FIRSATLARINI GÖRMEK İSTİYOR

Bağımsızlık Z Kuşağı için güçlü bir motivasyon kaynağıdır. Araştırmalar, gençlerin yüzde 62’sinin girişimcilik hayali kurduğunu ve kendi işini kurmak istediğini gösteriyor.

 Ayrıca farklı kazanç yolları, daha uygun maliyeti ve finansal güvence de öncelikleri arasında. Bu nedenle doğrudan satış şirketleri Z kuşağını kazanma stratejilerinde “kendi işinin sahibi olma” ve “kendi yolunu çizme” fırsatını ön plana çıkarmalıdır. 

Z KUŞAĞI DİJİTAL DÜNYADA VARLIK GÖSTERİYOR

Z Kuşağı’nın büyük çoğunluğu ilk akıllı telefonunu çok küçük yaşta eline aldı. Yani neredeyse tüm hayatları boyunca ekran kaydırarak ve mesajlaşarak büyüdüler. Onlar için dijital ve ekran, hayatın ayrılmaz bir parçası.

Genç doğrudan satış temsilcilerini çekmek isteyen doğrudan satış şirketlerinin de dijital odaklı bir strateji geliştirmesi gerekir. Mobil uyumlu yazılım ve uygulamalar, temsilcilerin işlerini telefonlarından yönetmelerini sağlamalıdır. 

Raporlar, bildirimler ve paneller mobil için optimize edilerek günlük işlerini kolaylaştırmalıdır. Ayrıca sosyal medya, mesajlaşma, web tabanlı pazarlama ve e-ticaret, Z Kuşağı temsilcilerinin müşterileriyle bağ kurmasında kilit rol oynayacaktır. Bu yüzden, sürekli güncellemeler sunan ve işlevselliği geliştiren yazılım sağlayıcılarıyla çalışmak kritik önem taşır.

ETİKETLİ:Doğrudan Satışgen zQnetQNET Türkiye
Önceki makale qnet ödülleri logosu Başarıdan Başarıya: QNET Ödüllerinin Serüveni
Sonraki Makale Antalyada tatil için qvi breaks oteli Eylül Ayında Akdeniz’e Tatile Gitmek İçin 5 Sebep
yorum Yap yorum Yap

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

QNET Ürünlerini Keşfedin

Son Haberler

qnet_distributor
QNET Distribütörleri Nasıl Çalışıyor? Gerçek Başarı Hikâyeleri
QNET İŞ
November 18, 2025
Turkiyede Dogrudan Satisin Yukselisi
Türkiye’de Doğrudan Satışın Yükselişi: QNET Nasıl Fark Yaratıyor?
Fırsat
November 13, 2025
QNETte Basarisiz Olanlar Neden Basarisiz Oluyor
QNET’te Başarısız Olanlar Neden Başarısız Oluyor?
Başaranlar
November 12, 2025
Girisimcilikte Basariyi Etkileyen 5 Temel Faktor
Girişimcilikte Başarıyı Etkileyen 5 Temel Faktör
Fırsat
November 11, 2025

Bağlı kalın

1.60MTakipçilerBeğenmek
37.3kTakipçilerTakip etmek
152kTakipçilerTakip etmek
152kabonelerAbone

You Might also Like

happy-man
Başaranlar

Derin Bir Nefes Alın, Çünkü Hergün Yeni Bir Başlangıçtır

1 Minimum Okuma
unnamed-1-1
Etkinlikler

QNET İle Couleurs By Qnet Makyaj Seti Kazanma Şansını Yakalayın

1 Minimum Okuma
unnamed-10
Etkinlikler

QNET Promosyon Sağlık Haftasında Yanınızda

1 Minimum Okuma
unnamed-9_11zon
Diğer OrtaklıklarSPOR

SPONSORLUĞUNU YAPTIĞIMIZ MANCHESTER CİTY’NİN MÜKEMMEL OYUNCULARINI TANIYALIM (Bölüm-1)

1 Minimum Okuma

İşte ilginizi çekebilecek diğer konular

Araçlar
Saat & Takılar
Topluluk
QNET İş
Bize Sorun!
Tatil

Bizi Takip Edin

Facebook Youtube X-twitter Instagram Telegram Tiktok
Üyesi
Politikalar
  • Yapay Zeka Sorumluluk Reddi
  • Etik Kurallar
  • Davraniş Kurallari
  • Sorumluluk Reddi
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları

© 2025 QNET. All Rights Reserved.

DPMS Category A Registrant (Registration No. A-B-24-08-07890)
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Şifreni mi unuttun?

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Şifreni mi unuttun?